Lige pludseligt er sommerferien forbi – og lige så pludseligt begyndte vores efterårsprogram!

Ca. 15 medlemmer mødtes denne første klubaften.
Vejret holdt – heldigvis – for aftenens emne var fotografering med mobiltelefon i klubområdet.

For nogle var det lidt udfordrende – ude af ens komfortzone og begrænset til de muligheder mobiltelefonen tilbyder.

Der blev til nogle fine naturskud plus et par portrætter.
Sikkert tilbage i klublokalet var det tilladt at redigere ens 3 bedste billeder og sende dem til webmasteren Martin.
Han viste billederne på projektoren til mange konstruktive kommentarer og snak om billederne.

Det var en vellykket start på de kommende spændende fototure, workshops, foredrag og klubaftener, som venter os.

Og – der kom en interesseret, Erik, som havde kigget på vores hjemmeside og ønskede at lære os nærmere at kende.
Senere samme aften meldte han sig ind i klubben – hjertelig velkommen!!!