Events er saltet i suppen.

Det er mega spændende som fotograf at dokumentere livet i alle sine facetter.

Uanset, om det er en sports-, koncert-, danse-event eller noget andet - det er fascinerende at indfange stemningen blandt deltagere, og så få gode billeder, som er interessante. De bliver brugt af nogle af arrangørerne og måske også udstillet.

Vi deltager hvert år på "Kronborgstafetten", "Idrætsdagen for Klub LIV & Motion" og "Stafet For Livet i Helsingør".
Og der er selvfølgelig også et par medlemmer med på "Hubertusjagt", "Copenhagen Pride", "Extreme Mandehørm" osv.
Det er bare sjovt og man lærer meget, fx forbedre håndteringen med sit kamera, komposition og tålmodigheden med at fange det rigtige øjeblik.

Events er saltet i suppen.
Det er mega spændende som fotograf at dokumentere livet i alle sine facetter.

sidste events

Kære besøger!

Hjemmesiden er desværre ikke tilgængeligt i denne oplysning i øjeblikket.

Vær så venlig og drej din tablet til landskab, eller skift til din bærbar, computer eller smartphone!

Mange tak!