Nu blev vi færdige med fotobogen!

Efter vi fik de sidste billeder af deltagerne i foråret, gik Martin og Svend Erik i gang med at udvælge de billeder, vi synes skal med i bogen.
Ud af de ca. 1.400 billeder blev 135 valgt blandt de 14 fotografer.
Alle fotografer er repræsenteret i bogen.
Processen tog nogle timer, men med hjælp af programmet ”Photo Mechanic Plus”, var det nemt at sortere og vælge billeder, og at opdele dem i forskellige kategorier – uddannelse, transport osv.

Bogen på størrelsen 30 x 30 cm, med 141 sider, kan allerede nu ses som pdf-fil.

Vi er ved at undersøge hvad bogen vil koste i print.
Prisen vil afhænge af hvor mange eksemplarer der skal bestilles.
Aftagerne kan være både de 14 fotografer, andre medlemmer af fotoklubben og de steder, hvor vi tog billeder.
Vi kontakter de steder, hvor vi fik lov til at tage billeder, for at høre om deres interesse i at bestille bogen i print.

Svend Erik undersøger muligheden for at finde et udstillingssted – for vi vil jo gerne vise vores fede resultat!

Projektet var en stor success i klubben – vigtigt var det, at for fotograferne var projektet ikke så tidskrævende i forhold til at være et langtidsprojekt – alt var jo koncentreret på en dag (24 timer).
Og alle var meget tilfredse med arbejdsfordelingen og forberedelsen (som var en ret stor del).
Tak for deltagelsen!

Måske bliver systemet overtaget til et nyt projekt – lad os se!!!