Vi afholdt vores informationsaften for nye medlemmer, som vi gør i hver sæson.

Målet er jo at præsentere klubbens liv, kultur, bestyrelsen, konkurrencer og meget mere for vores nye og nyere medlemmer.
Men selvfølgelig var der også mødt ”ældre” medlemmer frem.
Hjerteligt velkommen – så vi blev ca. 20 denne aften.
Alle deltagerne blev ordentligt fyldt op med masser af informationer.

Vi kan konstatere, at der er god tilslutning til vores klubaftener (hvor vi i gennemsnit er ca. 20-25), og til vores fototure (hvor vi er ca. 10-15 – nogle gange flere).
Det er rigtig dejligt!

Fotograferingen, hvor der bliver ordentlig nørdet, er selvfølgelig vigtig, men det sociale tæller også meget!
Så man kan godt sige, at denne mørke Corona-tid også har en positiv side – vi rykker nærmere sammen, der danner sig nye venskaber og grupper, fælles ture i udlandet osv.

Så vi er meget stolte af vores medlemmer.
Vi holder en god tone og hjælper hinanden.
Tak for det!!!

Der var også mulighed for at vores nye medlemmer kunne præsentere sig – og Ivar viste os et par af sine billeder, som han især tog mens han rejste verden rundt.
Spændende.