Fotoklubben Kronborg udstiller, i samarbejde med Kvickly, Helsingør, 14 billeder fra Helsingør og nærmeste omegn.

Billederne på udstillingen, der varer fra 17. august til 13. november, viser et lille udsnit af den forskelligartede kultur, arkitektur, kunst m.m., som Helsingør er så rig på.
I alt 10 fotografer har lavet billeder til udstillingen.

”Vi har bestræbt os på at fortolke byens forskellige vartegn, som f.eks. Kronborg, Kulturværftet, de små hyggelige gader og stræder, bygningsværker osv. på en måde, så det ikke blot blev endnu en stak turistbilleder fra vores smukke by”, fortæller Monica Mahona og Lars Andreassen fra Fotoklubben Kronborg.

”Vi er glade for samarbejdet med Kvickly, der har givet os mulighed for at udstille billeder, der viser, hvordan man også kan portrættere Helsingørs mange seværdigheder og attraktioner”, slutter Monica Mahona og Lars Andreassen.

(pressetekst)