Rigtig mange medlemmer var mødt op i aften, hvor vi kom i gang med vores nye forårs-sæson 2020 og tog vores nye klublokale på Damgården i brug.

Formanden fortalte om faciliteterne, og så var der rundvisning.
Der var meget stor tilfredshed med stedet, som vi helt sikkert får stor fornøjelse af.
En stor gevinst er, at vi får gode opbevaringsmuligheder til vores udstyr.

Lisbeth fik overrakt sin præmie for 2. pladsen i konkurrencen om årets fotograf 2019 – hun var der ikke til juleafslutningen.
Stort tillykke!!!

Enkelte havde bragt billeder med, som de kunne tænke sig at aflevere til RegionNord Foto konkurrencen “Papir 2”, og fik gode råd og tilbagemeldinger fra medlemmerne.

Den sidste del af aftenens program var en øvelse i billedbedømmelse.
Rigtig mange havde taget billeder med, så der var et stort materiale at arbejde med.
Billederne blev opdelt i emner og fordelt til 5 grupper (Makro/dyr, mennesker, street, arkitektur og landskab).
Opgaven var i fællesskab at nå frem til de tre bedste billeder med udgangspunkt i et bedømmelsessystem, som vi har lånt fra Jan Bisbjergs bedømmelse af vores streetbilleder i FK/3-19, og at præsentere resultatet samt begrundelsen, hvorfor netop disse billeder er de bedste.
Det er meget givende at diskutere, hvad hver enkelt værdsætter i et billede.
Alt i alt en rigtig god øvelse, som vi bare kan anbefale!

Tak for en hyggelig og sjov aften i vores nye lokaler.
Det bliver sikkert spændende i fremtiden.

Her kan du se alle billeder fra klubaftenen: