I aften sluttede vi efterårssæsonen med kaffe/te, kage, slik, chokolade og en masse hyggesnak.

Vi sluttede også en epoke i klubbens 10-årige historie, idet det var vores sandsynligvis sidste møde i Fællessalen, hvor vi har holdt til i alle 10 år.
I det nye år får vi lokaler på Damgården, Løvdalsvej 8.
Formanden orienterede om, at bestyrelsen har fået lokalerne forevist og synes, at de er meget velegnede til vores formål. Lokaliteten er også interessant med skov og naturområder lige uden for døren. Der er gode busforbindelser fra Helsingør station.

Derefter viste Klaus meget fine billeder taget rundt om vores navnebroder Kronborg.
Der var billeder i dagslys, om aftenen og flere meget fine HDR billeder.
Tak til Klaus fordi du ville dele dine billeder med os!

Forårsprogrammet blev gennemgået af Ole, og det er som vi plejer ret forskellige og avanceret.

Så var tiden inde til at løfte sløret for resultatet af årets konkurrencer.
Ib viste en oversigt over deltagelsen i årets 6 konkurrencer, hvor der hver gang har været en del med fast emne og del med frit emne.
Bortset fra 2 delkonkurrencer har der været over 30 billeder til konkurrencerne – et meget fint niveau.
Hele 28 medlemmer har deltaget – det er rekord.
Der er uddelt 36 diplomer til 1.-3. pladserne til talt 13 medlemmer.

Årets fotograf blev Lars Andreassen.
Et stort tillykke til Lars!!!
Lisbeth Bech fik en 2. plads og Monica Mahona en 3. plads.
Også tillykke til dem. godt klaret!!!

Formanden gjorde status over et aktivt efterår med gode oplevelser på vores fototure, inspirerende foredrag og lærerige workshops/kurser.

Vi ønsker jer alle en “Glædelig Jul” –
og på gensyn til nye fotooplevelser i det nye år (09.01.2020)!!!

Her kan du se alle billeder fra klubaftenen: