Vi måtte også gennemføre vores juleafslutning online – og ca 15 medlemmer deltog i et zoom møde.

Forsamlingsforbuddet på over 10 personer er forlænget til udgangen af februar, så bestyrelsen har tilrettelagt et coronavenligt program bestående af zoom møder, enkelte workshops hvor vi deler os op i hold på max 10 medlemmer samt udendørs aktiviteter/fototure.
Ole, vores, kasserer, gennemgik dette program.
Bestyrelsen har også forberedt et almindeligt program for resten af foråret, som vi selvfølgelig håber, at det bliver muligt at gennemføre.

Dernæst kommenterede Lars A nogle highligths fra de konkurrencer, som var indbygget i de to seneste fototure til Rusland: legemsdele – kvadratisk – frøperspektiv, og Dyrehaven: Sort/hvid – tæt på – Eremitageslottet.
Der var mange fine billeder.
Det har været en god ide at indlægge disse små benspænd/konkurrencer i fototurene.

Til sidst præsenterede Formanden det samlede resultat af årets 6 konkurrencer.
I alt har 26 medlemmer deltaget.
Der er indleveret 210 billeder til fast emne og 190 til frit emne (herunder 29 serier).
Han gennemgik de 10 bedste placeringer.

Årets Fotograf blev suverænt Lisbeth Bech.
Et kæmpe tillykke til hende.
CEWE har doneret præmien til 1. pladsen: Et vægprint i valgfri størrelse og materiale.
Tak til CEWE for det.

På 2. pladsen kom Lars Andreassen og på 3. pladsen Ib Haurum.
Også tillykke til dem.

Formanden sluttede af med at ønske alle en glædelig jul med håbet om, at vi får et mere normalt år i klubben fra marts måned.