17 medlemmer mødtes på Gilleleje Havn før kl 10.
Vejret var jo meget fint – når man ser bort fra temperaturen (omkring ca. kun 6 plusgrader).

Klokken 10 åbnede formanden Steen kuverten med de følgende 8 emner:
1. Trappe / del af trappe
2. Tag / del af tag
3. Bro / del af bro
4. Hjul
5. Værktøj
6. Flag / vimpel
7. Sprække / sprækker
8. Krom

Så strømmede folk ud i alle forskellige retninger – nogle i grupper, nogle alene.
Emnerne var ret gode til at finde i området.

Tidligere afholdt vi vores Minimaratons oftest i Helsingør – mens de sidste 2 gange har vi været i Hornbæk og i Helsingborg, og det er blevet godt modtaget af medlemmerne.
Denne gang var målet som skrevet Gilleleje.

Vi lærer jo løbende mere og mere om fotograferingen.
Så det var spændende at kunne se, at nogle af deltagerne forsøgte at fortælle en lille historie i deres billeder.
Det er ikke nemt – man er jo ”udsat” i et ret fremmed område, hvor man skal forsøge at tilpasse og vænne sig hurtigst muligt for at finde de gode steder, inkl. godt lys, gode for- og baggrunde, og fx mennesker, som passerer stedet i lige netop det rette øjeblik.

Et par medlemmer nåede at tage alle billeder inden vi mødtes igen kl 12 på Cafeen ”Saseline”, hvor vi indtog rigtig lækker mad (mest burger) med øl eller sodavand.
Med god hyggesnak fortsat vi igen ca. kl. 13.15.

Så kom de sidste emner i kassen.
Kort før kl 15:00 mødtes vi igen foran havnekontoret, hvor de fleste sorterede deres billeder (nu i foråret er det ”lovligt”, at tage flere billeder af hvert emne – men alligevel i den givne rækkefølge), og afleverede dem til Martin.

Bestyrelsesmedlemmerne fik en positiv feedback på dagen, og man var meget tilfredse i klubben – især med det sociale.
Tak for ros!
Og tak for en dejlig dag!!!