Så starter vi forfra igen med vores kursusrække, som består af 3 “Basic”-kurser og 2 “Advanced”-kurser.
Formålet med kurserne er at give vores medlemmer et teknisk grundlag for at blive bedre til at tage billeder.
Deltagelsen er selvfølgelig gratis.

Stephan var så venlig igen at stå for Basic 1 og gennemgik de første skridt i fotografering – lukkertid, blænde og ISO (sammen med noget basisinformation, fx hvordan et kamera fungerer osv.).
Vi var 7 deltagere.
Det gav os god tid til at afprøve vores kameraer (særlig med eksponeringskompensation, billedstabilisering, ISO/støj osv.).
Det er altid dejligt, når vi sidder sammen og har det godt.
Stephan gav os nogle opgaver, som vi skulle løse.

Et par medlemmer gik udenfor i mørket, men i spændende områder (fx Birgit og Henrik var i Bycentret, og Kira og Martin var først i P-huset og derefter øvede de sig lidt med panorering ved trafikkrydset), mens andre blev i klublokalet.

Til sidst var der mulighed for at vise nogle af sine skud og forklare, hvordan kameraet var udstillet og hvilke erfaringer, der var gjort.
Alt i alt en fin aften!

Mange tak Stephan, for din gode indsats!

Her kan du se alle billeder fra kurset: