Så er vi nået til årets sidste klubaften – juleafslutningen.

Bestyrelsen var ret spændt på, hvor mange der ville dukke op i betragtning af udviklingen i coronasmitten.
Bekymringen viste sig at være ubegrundet- vi blev et par og tyve – kun nogle få færre end på gennemsnitlige aftener.
Det var dejligt.

Der blev serveret kage, småkager og slik til vores kaffe og te.

Vi startede med at se billeder fra efterårets fototure.
Bestyrelsen har overvejet, hvordan vi kan få noget mere ud af at se på billederne fra vores fototure.
Vi vil fremover bede et medlem, som ikke har været med på den konkrete fototur, om at lave en kommenteret gennemgang af et udvalg af fototurens
Der er ikke lagt op til, at der er nogen fast skabelon.
Man må finde den form, som passer en selv bedst.

Ib startede med turen til Strødam Enge, Lars A fortsatte med Frilandsmuseet og Kira sluttede med turen til Malmø.
Det var et mere interessant blik på billederne fra fototurene, end vi har været vant til.
Vi glæder os til de fremtidige gennemgange af billeder fra fototurene.

Aftenens højdepunkt var selvfølgelig, at vi skulle udpege Årets Fotograf.
Der har været en god deltagelse i årets seks konkurrencer, i alt 28 medlemmer har deltaget.
Årets Fotograf blev Lars Andreassen – det var en suveræn førsteplads.
Et kæmpe tillykke med titlen.
Runners up var:
2. plads: Monica Mahona
3. plads: Martin Schaffer
Også et stort tillykke til dem.

Året har været op og ned pga Cor… – situationen, men vi holdt sammen gennem vores mange aktiviteter i år.
Og det var vigtigt, at vi har beholdt vores gode humør og haft det spændende, lærerigt og sjovt.
Ikke mindst blev det sociale samvær mere og mere vigtigt for os og det er så dejligt at se, at vores medlemmer møder op så talrigt næsten hver gang.
Mange tak for det!!!

Aftenen sluttede med at Ole Nicolaisen gennemgik forårets program.
Vi ser frem til mange gode stunder sammen i det nye år, hvor vi ses allerede den 6. januar igen!

Vi ønksker jer alle en Glædelig Jul og et Godt Nytår!!!