I dag gennemførte vi vores halvårlige ”Introaften til nye(re) medlemmer”.
Målet er, at vi præsenterer klubben, fortæller om vores kultur, aktiviteter osv.
Det gjorde formanden Steen med nogle kommentarer fra næstformanden Ib, billedsekretæren Lars og webmasteren Martin.

Derefter blev der lavet en rundvisning i de tre lokaler, vi har adgang til – vi fik for nylig også adgang til en helt renoveret bygningsdel, hvor vi nu indretter vores ”billedværksted”, udstyret med vores A3-printer, skæremaskiner, passepartout osv.; det bliver sikkert rigtig godt.
Bestyrelsen havde desuden besluttet, at vi vil afholde vores forberedelser til fx RegionNordFoto, SDF og andre konkurrencer fra nu af på mandage – på disse dage vil det også være muligt at få sine billeder printet.
Desuden har vi så mere tid til alle de spændende aktiviteter på vores sædvanlige klubdag, som er jo på torsdag.
Vi glæder os til det!!!

Efter pausen fortsatte Martin med at forklare vores websites, som består af vores hjemmeside, intern blog, projekt-blog, foto-opgaver og nørdergrupper-blogs.
Alle vores tilmeldte medlemmer får adgang til vores ”Medlemszone” via vores hjemmeside, hvor der findes masser af nyttigt indhold (fx viden, merchandising, rabatter, konkurrencer-oversigt, galleri-redigering, medlemsoversigt osv.).

Vi håber at især vores nye medlemmer nu har fået masser af nyttige informationer om klubben!
Velkommen til jer – vi glæder os at tilbringe spændende timer med jer!