Efter at vi blev nødt til at lukke vores indendørs aktiviteter pga. Regeringens nye coronarestriktioner, har bestyrelsen planlagt et par nye, fine arrangementer udendørs indtil videre:

• en workshop ”Male med lys”
  • to fototure med tre emner til hver for at lave en lille konkurrence ud af det med online-bedømmelse
  • en aftenfototur

Situationen giver også nogle udfordringer med planlægningen af det program for forårssæsonen 2021, som klubbens bestyrelse lige nu er i gang med.
Vi håber, at vi kan vende tilbage til normal klubaktivitet, men forbereder os også på fortsatte begrænsninger.

Bestyrelsen håber selvfølgelig, at medlemerne fortsætter med at tage billeder – enten i hjemmet eller udendørs.
Og at de har lyst til at dele dem med de andre medlemmer.
Derfor blev der oprettet et nyt galleri, hvor man kan lægge sine bedste billeder ind i.

Desuden tilbyder klubben medlemmerne at deltage i ”Foto-opgaver”, hvor man bliver udfordret på en helt ny måde.
For nogle har øvelsen været en stor ”øjenåbner”.

Og ikke mindst blev klubbens ”Viden” jo megastort opdateret – her kan man nyde fotonørderi i timevis.

Vi ønsker for jer alle, at I kommer godt og raske gennem denne tid!
Pas på jer selv!