Pludselig kom sommeren!
Og vi blev nødt til at afslutte vores forår i klubben.
Kira fik den gode ide at vi laver en hyggeaften, hvor medlemmerne medbringer mad.
Pyha – vi blev mange (24!), og en kæmpe stor buffet!!!

Der blev lavet et langbord, hvor vi alle kunne side, spise, drikke, snakke (selvfølgelig mest om foto) og hygge.
Dejligt, at der også er plads til den slags ”klubaften”.

Efter en pause præsenterede Ole efterårsprogrammet for 2023.
Bestyrelsen fik ros for en god og ret proppet aktivitetsliste.

Til sidst sagde Martin ”nu skal I være klar med jeres mobiler”, og præsenterede den nyeste quiz han havde lavet i Kahoot.
I quizzen kom der sjove og lærerige spørgsmål – alt om foto og klubben selvfølgelig.
Vinderen blev Lars Bjørn, tæt fulgt af Torben O og Lars A.
Tillykke!!!

Så sagde vi ”tusind tak for i aften”, og i fællesskab ryddede vi op i klublokalet og i køkkenerne.
Efter afslutning ca. kl 21:15 fortsatte en mindre gruppe ‘snakkeriet’ foran entreen til klublokalerne.
Det er så godt og det er det vi jo også ønsker, at danne og have et godt fællesskab – så bliver oplevelsen af at deltage i klubbens arrangementer endu bedre!!!

Traditionen tro afholder vi igen 2 sommerworkshops:
en med ”Silhuetter” på Hornbæk Strand (Kira står for det), og ”ICM”, hvor Martin er tovholder.
Det bliver sikkert spændende og lærerig!!!
Og sjovt!!!

Ellers ses vi igen på torsdag, foran klubhuset (Idrætscenter Løvdalsvej) den 3. August kl 19, hvor vi går rundt i vores område og tager billeder – kun med vores mobiler!!!