Der kan man se, hvor hurtig tiden går.
Efter et ret travlt år i fotoklubben var alle medlemmer indkaldt til generalforsamlingen i dag.
Ca. 2/3 mødte op, og vi satte os sammen med the, kaffe og lidt kage.

Vi bad igen Bodil om at være dirigent, og hun guidede os fint gennem hele generalforsamlingen.
Efter godkendelsen af dagsorden fortalte formanden Steen, hvad klubben har lavet i de sidste 12 måneder (foredrag, fototure, workshops, events og mm.). Det var spændende at lytte til og så kunne man godt se, at vi er meget aktive.

Derefter præsenterede Niels sit forslag, at vi må bruge ”skuffebilleder” igen til vores fotokonkurrencer med frit emne.
Det blev godkendt med stort flertal – det gælder fra efterårskonkurrencerne af.

Johny havde igen – som de mange sidste år – gennemgået vores regnskab, som blev godkendt.
Vi vil gerne sige ”Mange tak”, Johny for din indsats og så bød vi Leif velkommen, som overtager funktionen som bilagskontrollant fra nu af.

Kassereren Ole fremlagte regnskabet som viste, at vi har brugt flere penge end planlagt til nyt udstyr (fx bærbar, LED-lamper osv.) og til plugins til vores nye hjemmeside.
Så blev regnskabet 2018 og også budgettet 2019 godkendt.

Ind i mellem afholdt vi en kort pause, hvor Martin kunne tage billeder af medlemmerne til vores nye hjemmeside.

Nu blev det spændende – valg af bestyrelsen.
Niels, som har været suppleant havde frabedt sig genvalg – vi vil gerne sige mange tak, Niels! Det var en fornøjelse!
Altså var der nu plads til en ny suppleant – og det blev Kira!!!
Hjertelig velkommen i bestyrelsen!!!
Kira er meget aktiv i klubben og hjælper altid med – vi glæder os til samarbejdet!!!
Så vokser altså kvoten kvinder / mænd til 2 / 5. Dejligt!
Monica, vores anden suppleant, blev også godkendt for endnu et år.
Formanden Steen, kassereren OleN og webmasteren Martin blev genvalgt for de næste 2 år.
Desuden fik bestyrelsen stor ros for deres engagement og indsats, også for klubprogrammet.

Ib fortalte lidt om fremtidige ændringer i persondatapolitikken og om hvert medlems ansvar.

Efter et par småting afsluttede vi generalforsamlingen, og vi siger ”Mange tak” for den meget konstruktive aften.

Her kan du se alle billeder fra generalforsamlingen: