En gang i hver sæson afholder vi vores Minimaraton, og nu skulle den bedømmes.
Billedsekretæren havde inviteret Allan Kierulff fra Fotoakrobaterne til at være dommer.

Denne gang var vi 29 deltagere og det blev valgt at vise de 15 bedste billeder per emne.
Først begyndte dommeren med emnet ”Trængsel” og viste pladserne 6 til 15, efterfulgt af de bedste 5.
Vinderen blev Kasper Zeij – tillykke!!!

Så fortsat Allan med emnet ”Lille/småt”, og vinderen blev Kinne Basset.
Hjertelig tillykke Kinne!!!

Vinderen i emnet ”Øjenhøjde” blev Henrik Frandsen, og det sidste emne ”Port” har Hanne Jørgensen vundet.
Også her et stort tillykke til jer to!

Det er så dejligt at nogle af vores nyere klubmedlemmer vinder i en konkurrence – så får de lyst til mere!

Efter en pause blev vinderen af hele Minimaraton kåret – og det blev Valdemar Klauber!
Stort tillykke fra os alle!!!

Til afslutning fortalte dommeren, hvad han kan lide at fotografere (landskab og fugle), og viste os nogle af sine fine skud.

Nogle af vores svenske venner var også med denne aften, det var meget fint.
Mange tak for en god klubaften!

Her kan du se alle billeder fra bedømmelsen: