En gang i hver sæson afholder vi en Introaften til vores nye(re) medlemmer, hvor vi taler om vores aktiviteter, kultur og regler.

Der var mange deltagere – også pga. aflevering af billeder til vores sidste fotokonkurrence i år, og til ”Rediger et billede”, som bliver gennemført om 2 uger.

Så præsenterede Marianne og Kira klubbens nye Facebook-side – endelig er vi til stede også på de sociale medier!
Siden er beregnet til at informere forbikommende om klubben og om vores kommende aktiviteter.
Til vores medlemmer er den et tilbud om en lukket gruppe, så vi nemmere og hurtigere kan kommunikere med hinanden.
Mange tak for jeres indsats, Marianne og Kira!

Til sidst viste Martin status for vores nye hjemmeside, som skal offentliggøres om tre uger!!!
Det bliver rigtig godt, og er en meget professionel præsentation af klubben. Der var stor anerkendelse til Martin for det flotte arbejde.
Vi tænker, at det vil give os et stor boost til fremtiden.

Vi havde også besøg af Jes, som efterfølgende har meldt sig ind – vi siger ”Hjertelig velkommen” til vores 46. medlem!!!

Tak for en fin aften.

Her kan du se alle billeder fra klubaftenen: