Vi har gennemført 3 fototure i efteråret 2019 og i aften kunne vi læne os tilbage og nyde alle indsendte billeder i dejligt fællesskab.
Det gjorde vi også – vi var 10 medlemmer som hyggede sig denne aften.

Så genoplevede vi Kullen, Refshaleøen og Skovtårnet i Gisselfelds skove.
Alle tre ture var meget forskellige, så der var noget spændende for alle deltagere.
Og når man kigger på billederne, kan man godt sige, at alle var tilfredse (indflydelsen fra vejret er vi jo desværre ikke rigtig herrer over…).

Vores nye medlem Dani var også meget imponeret over vores resultater.
Så kom der spørgsmål op som: ”Hvorfor i sort/hvid”, ”er det snyd når man redigerer” og ”hvorfor blev billedet taget netop med disse indstillinger”.
Det er gode spørgsmål at reflektere over, og de dukker sikkert op for flere begyndere.

Klubbens holding er generelt, at vi gerne vil give rammer og muligheder for, at den enkelte kan finde sin egen måde at udfolde sin fotointeressse på. Man skal prøve sig frem, blive inspireret af andre billeder og fotografer, og så skal man lytte til sit inderste og finde ud af, hvad man selv synes er spændende. – og begå fejl undervejs!

Og så kommer man i processen for at finde sin egen stil!
Man kunne også spørge sig selv: ”hvorfor tager/laver jeg billeder?”
En god og nem måde at finde sin egen stil på er også at afprøve forskellige teknikker.
Så lærer man en masse og kommer tættere og tættere på sit mål!

Vi ønsker i hvert fald alle vores medlemmer en rigtig god rejse ind i sig selv og fotografiets verden og vi er der altid for at hjælpe!

Mange tak for en fin aften!!!!

Her kan du se alle billeder fra klubaftenen:

og mere…