Vi er meget stolte af vores billeder, og det er en ære for os at få lov til at vise dem offentligt.

Det er bare noget andet, hvis man har et printet billede i hånden eller kan betragte det på væggen.
Vores medlemmer vil jo gerne vise deres værker til offentligheden.

Derfor udstilller vi indimellem vores billeder - tidligere har vi udstillet hos "Galleri Schurmann" ved Kronbrog.

De bedste billeder af projektet "Hornbæk 365" blev udstillet på Hornbæk Biblioteket om sommeren 2019 i 2 måneder.

Billederne fra vores projekt "Livet i Espergærde" blev udstillet på Espergærde bibliotek i juli og august 2020.

I efteråret 2020 har vi udstillet i Kvickly Helsingør. 10 medlemmer deltog med 14 billeder i store formater med motiver fra Helsingør.

Desuden bliver nogle af vores billeder, som vi tog i 2018 til "Nordisk Litteraturfestival" udstillet før sommeren 2019 på Helsingør Biblioteket.

Vores medlemmer vil jo gerne vise deres værker til offentligheden.

sidste udstillinger

Kære besøger!

Hjemmesiden er desværre ikke tilgængeligt i denne oplysning i øjeblikket.

Vær så venlig og drej din tablet til landskab, eller skift til din bærbar, computer eller smartphone!

Mange tak!