Så var det sæsonens sidste klubaften.
Selvom det var en flot solskinsaften, kom der ret mange medlemmer for at hygge, se gode billeder og få mere at vide om vores ambitiøse efterårsprogram.

Martin begyndte med at vise medlemmernes billeder fra den sidste workshop ”Objekter i bevægelse” – tilskuerne var ret imponerede; det er jo ikke ret nemt at arbejde med panorering.
Derefter viste han nogle billeder fra Kronborg Stafetten 2019, hvor vi deltog med 7 fotografer.
Meget spændende – især da vi også havde fotograferet enkelte løbere, hvor man godt kunne fornemme deres motivation, anstrengelse og udmattelse.

Så fortalte Steen om vores fototur til Botanisk Have, mens vi gennemgik billederne.
Der var nogle meget flotte billeder til tilskuernes store glæde.
Makrofotografering er en meget interessant og egen verden, hvor man kan tilbringe mange timer.
Det er sikkert noget, som vi vil øve os mere på i fremtiden.

Til sidst præsenterede Ole klubbens efterårsprogram – med undtagelse af 1-2 torsdage har vi et fuldt skema igen.
Det bliver sikkert spændende.

Så var det tid til at tage afsked og vi ønskede alle en ”God sommer” og ”Tag masser af billeder”!!!
Vi ses igen torsdag den 8. august!

Her kan du se alle billeder fra klubaftenen: