I aften kunne man bare læne sig tilbage og slappe af.
Efter nogle travle uger er det dejligt at mødes i godt selskab og gennemgå/genopleve vores sidste to fototure plus noget andet.

Vi havde jo planlagt 5 fototure i foråret, men de første to blev vi desværre nødt til at aflyse (pga. tidspunktet og vejret).

Men så var der nogle medlemmer på tur til Budapest (sammen med et par ægtefæller), og Steen fortalte om turen mens der blev vist billederne derfra, hvad de har oplevet og hvordan det har været.
Det var et fint sammendrag.

Derefter kiggede vi på vores billeder fra Makroturen til Sverige med vores fotovenner fra ”Helsingborgs Fotoklubb”.
Selvom vejret var ikke perfekt (næsten ingen insekter gad at komme frem og vise sig), lykkedes det alligevel de fleste at få et par gode skud i kassen.
Det skal vi gentage i hvert fald!

I tirsdags har nogle af os været ude og fotografere ”Kronborg Stafetten 2019”, og et par medlemmer havde allerede lagt deres billeder op på galleriet.
De blev rigtig gode og man kunne godt forstille sig, hvordan stemningen har været!
Flot indsats!!!

Til sidst var der opfølgning på vores jubilæums-workshop – foredragsholderen Helga Theilgaard havde jo givet os en opgave, vi skulle forsøge at løse (”Beskriv en person, et menneske, du ikke kender og fortæl i et billede hvem personen er”).
Med dette emne kan man jo gå meget i dybden.
Da det var helt åben, og alle forskellige fortolkninger og tankegange er ok, kom der naturligvis helt forskellige billeder ud af det.
Og det var meget interessant at lytte historien bag det enkelte billede.

Så sagde vi til sidst ”Mange tak for en dejlig aften”.

Her kan du se alle billeder fra klubaftenen: