Nu har vi fået hængt udstillingen “Mit Espergærde” op i Espergærde Bibliotek!

Biblioteket har lavet nogle meget flotte print af vores plancher og de havde monteret dem på skumpap.
Så da Martin, Jørgen og Ib mødte ind på biblioteket den 30 juni kl. 10. 00 var opgaven “blot” at hænge udstillingen op – sætte snore og kroge i plancherne og få dem til at hænge lige.

Efter et par indledende forsøg fik vi sat tingene i system, og så gik det ret glat med at få det hele på plads.
Så ca. kl. 12.00 kunne vi tage det endelige resultat i øjesyn – og vi er meget tilfredse med det samlede indtryk af udstillingen.

Mens vi arbejdede med ophængningen var der allerede gæster, der kiggede på billederne.
Og de var meget begejstrede over, hvad de så. Flere kunne fortælle om personlige erindringer og relationer til de fotograferede steder – det var rigtig hyggeligt.

Tak til Helsingør Bibliotekerne for det gode samarbejde om tilrettelæggelse og gennemførelse af udstillingen.

Og tak til de medlemmer, der har bidraget til arbejdet i projektets forløb og med gode billeder.

Udstillingen er åben frem til den 31. august.