Året starter i koronaens tegn. Vi må ikke forsamles mere end 5, og Damgården er iøvrigt lukket.

Vores første møde i 2021 var et zoommøde, hvor vi forberedte vores afleveringer til RNF’s næste konkurrence, Digital 2, som skal afleveres senest den 7. februar.

13 medlemmer havde lagt hver 5 billeder op i et galleri. 5-6 andre medlemmer deltog også i mødet. Vi gennemgik billederne og autor fik gode råd til eventuelle forbedringer af det enkelte billede, og forslag til hvilke to af de fem billeder, som blev anbefalet at aflevere til konkurencen. Nogle gange kan det være svært at vælge to ud, fordi flere af de fem er rigtig gode og velegnede til konkurrencen.

Som sædvanligt blev der givet positive og konstruktive råd, som er nyttige for autor.