Så startede vi igen!!!
Efter sommerferien åbnede vi i klubbens lokale igen i dag.
Dejligt!!!
Pga. Corona-pausen havde vi jo bare 3 klubaftener før vores sommerpause.

Vi åbnede allerede klokken 18.15, som vi vil gøre fra nu af til hver klubaften, da der skal stilles borde og stole op (i vores tidligere klublokale var det jo allerede på plads).

Billedsekretæren Lars A var klar til at modtage papirbilleder til vores 4. klubinterne fotokonkurrence i år med frit emne.
Det bliver spændende at se på billederne i vores nye galleri.

Sekretæren Ib åbnede klubaftenen og bød alle tilstedeværende medlemmer (ca. 18) velkommen.
Der blev orienteret om vores nye ”oprydnings-ordning”, en fototur til Karlstrup Kalkgrav (Kasper er initiativtager), små ændringer i klubbens program og andre småting.

Derefter kom vi i gang med at se på vores ”Sommer”-billeder, hvor medlemmerne kunne lægge deres billeder ind i tre forskellige gallerier: ”Diverse”, ”Langtidseksponering” og ”Makro”.

Det var meget spændende at se på resultaterne.
En fordel ved Corona-situationen var jo, at de fleste blev hjemme henover sommeren.
Der har været organiseret flere små fototure/udflugter med en håndfuld deltagere, som øvede sig med et af de ovenstående emner.
Det var hver gang en dejlig oplevelse, hvor vi hyggede os sammen og lærte af hinanden.

Vedr. langtidseksponering venter vi på et lille foredrag af Lars, Lars Bjørn og Bo – det bliver sikkert spændende (der er mange ting, som man skal tænke på)…

Alt i alt en vellykket aften, hvor vi glædede os over at kunne ses igen.

God fornøjelse med billederne!!!