Søndag den 19. september tog Torben, Martin og Svend Erik til John Frederiksen Rallyspecial fotografering ved Roskilde.
Løbet var arrangeret af Automobil Sportsklubben Hedeland (ASKH).

Dagen før skrev Martin til arrangørerne og spurgte om fotomuligheder m.m. Arrangørerne svarede prompte tilbage med alle relevante informationer PLUS tilbud om presseakkreditering. Iført pressevest fik vi meget bedre fotomuligheder. Sådan en forespørgsel må vi lave til hvert arrangement!

Arrangementet var perfekt organiseret med klare anvisninger på hvor publikum og akkrediterede fotografer måtte bevæge sig.
Selv vejret havde arrangørerne sørget for 🙂
Oprindeligt skulle løbet være afholdt på Dyrskuepladsen i Roskilde, men da den er optaget resten af året på grund af tidligere aflyste arrangementer, var løbet arrangeret på en 8 km lang rundbane på landevejene omkring Hedehusene.
Der var tale om test, men løbet var også en konkurrence med tidtagning, der samtidig var en del af klubmesterskab i rallyspecial/rallyshow.
Løbet talte også til RetroSpeed Cuppen.

Vores muligheder for at bevæge os rundt gav gode foto vinkler og øvelse i panorering m.m.
Det blev til 4 gode fototimer, som vi håber kommer til udtryk i billederne.
(Svend Erik)