Vi har flere gange overvejet, hvordan vi nemt kan optage bedømmelserne af vores interne fotokonkurrencerg, så man kan se dem igen.
Det er især også vigtig, at de medlemmer, som ikke har været med, få chancen til at opleve dommernes vurderinger, tankegange og anbefalinger.

Så lavede vi vores første forsøg på bedømmelsen af FK 3/21 – idet vi optog skærmen fra vores bærbar, og lagde stemmen, som vi optog separat (Tascam DR-07 med lavalier mikrofon direkte på dommeren) synkron derefter sammen.

Vores medlem Kasper har lavet ud af det alt i alt 5 videoer (teaser offentlig, teaser intern, bedømmelse fast emne, bedømmelse frit emne og dommerens billeder).
Det var et ordentlig styk arbejde, han har afleveret – mange tak til dig!!!

I har altså nu fornøjelsen at se vores første teaser af bedømmelsen af FK 3/21 (de øvrige 4 filmer er kun synlig for vores medlemmer).

Vi håber at i kan godt lide den – og vi regner med, at der kommer flere i fremtiden!