Denne aften holdt vi ikke så længe ud udenfor ( i forhold til vores sidste aften/nat-tur i København).
Vi mødtes direkte ved Snekkersten Strand klokken 18:30, hvor det allerede var ret mørkt. Og koldt. Og blæsende.
Alligevel var vi 15-18 medlemmer, som kom med stativer, kameraer samt objektiver og pandelamper.
Især det sidste var meget vigtigt – når det er helt mørkt, hjælper det med til at finde alle knapper på ens kamera, grej man har tabt på jorden osv….

Lars A fortalte om langtidseksponering (altså fx, sluk billedstabilisatoren, manuel fokusering, selvudløser til 2 sek. lav ISO osv.), som hjalp nogle medlemmer med at komme i gang med dette spændende emne.

Så skød vi løs, snakkede indimellem (der var jo lukkertider fra 30 sekunder og op til 5 minutter) og prøvede at hygge os (så godt som muligt).

Efter ca. 1 time var de fleste meget gennemkolde, og så gik vi tilbage til vores biler, hvor man kunne aflevere sin papir-serie til RNF´s konkurrence til Lars A.

Mange tak for en fin (men kold) aften.
Det skal vi gentage i hvert fald, når der er mere lys om aftenen og varmere.

Her kan du se alle billeder fra workshoppen: