I dag afholdt vi en introaften for vores nye(re) medlemmer.
Disse aftener er meget vigtige og giver god mening i forhold til at give de nye medlemmer en god start i klubben – der er også mulighed for at spørge og snakke om forskellige ting.
Der kom ret mange, også en del fra bestyrelsen.
Vi fortalte bl.a. hvordan klubbens liv fungerer, om bestyrelsen, vedtægterne og generalforsamlingen, om konkurrencerne (klubinterne, RegionNord, Sund&Bælt), og om vores projekter.
Desuden om klubbens udstyr, som man kan låne, og også om muligheden for at danne særlige interessegrupper (fx kun til Fuji, Action, Natur, Street osv.).

Så lavede vi en præsentationsrunde, hvor hvert deltager fortalte lidt om sig selv, og hvilke genres man godt kan lide.

Der blev også snakket om vores samarbejde med “Helsingborgs Fotoklubb”, vores kommende nye hjemmeside og fremtiden i klubben.

Alt i alt var det en meget informativ og god klubaften.
Mange tak for deltagelsen!

Her kan du se alle billeder fra klubaftenen: