Select Page
Det er meget kedeligt, at vi pga. coronasituationen lægger store begrænsninger på klubbens aktiviteter.
Vi prøver derfor på at give mulighed for lidt alternative måder at få et fotofællesskab i klubben.

I dag havde vi arrangeret et ekstra Minimaraton.
Vi mødes ikke og det er det enkelte medlem, som selv tilrettelægger sin deltagelse.

22 medlemmer deltog, og lidt i kl. 10.00 modtog vi en sms fra formanden med de 6 emner:

1. Frøperspektiv
2. Noget i bevægelse
3. Kanter
4. Forgrund og baggrund
5. Forvrænget
6. Glemte ting

Vi var begunstiget af et meget flot solskinsvejr – ingen vind, så det var helt lunt at være ude.
Der var god tid til at tage de 6 billeder, som blev afleveret inden kl. 15.00.

Det giver god mening at have nogle rammer og et mål for at gå ud at fotografere.