Efter et opslag i vores Facebook-gruppe på vores interne blog mødtes vi (9 medlemmer) ved Hornbæk Havn for at tage billeder i ”Den blå time”.

Det var dejligt at kunne møde (selvfølgelig med afstand og desværre uden krammer) et par fotovenner igen efter denne lange tid uden fælles aktiviteter.

Og så mødte vi også vores nye medlem Lars Bjørn – hjertelig velkommen!!!

Vejret på vores sidste officielle møde (”Workshop – Langtidseksponering – Snekkersten Strand og  RNF-aflevering”) var jo også meget koldt med blæst – og denne gang var der ikke rigtig nogen forskel (+ 3 grader med stærk blæst).

Vi mødtes ved havnen kl. 20:30 og gik først ud over klitterne, og derefter over molerne til ”indgangen” til havnen.
Deltagerne tog et par billeder undervejs.

Efter at solen gik ned, føltes det endnu koldere og mere blæsende.
Derfor var der en del, som gik hjem igen – som man kan godt forstår (det er ikke så sjovt, hvis man skal holde fast i sit stativ så det ikke vælter…).

Dani fik også lært, at man ikke skal bøje sig ned, mens ens stativ bare er et løst sæt i rygsækken…
Det endte dermed, at hendes mand måtte komme med to river for at fiske hendes alu-stativ op af vandet.
Men alt i alt var hun heldig (tænk, hvis det have været kameraet…).

Selvom det er et fint sted for fotografering, kunne man jo godt fornemme, at naturen er barsk (i hvert fald efter forfatterens opfattelse, som blev forkølet).

Tak for turen!