Den 13. februar var det vinterferie, men alligevel var der mange der var mødt op for at høre Niels Jessens foredrag om hvordan man laver en fotobog.

Godt og informativt foredrag, og medlemmerne blev enige om, at vi skal have en dag i klubben, hvor der bliver lavet fotobøger.
Vi forbereder os hjemme, og hjælper derefter hinanden i klubben.

Ingen tags

Niels har forhandlet sig frem til 20 % rabat hos SILKEPRINT.DK og Lisbeth tilbød klubbens medlemmer at gøre brug af sin kontakt (få koden hos Lisbeth) hvor der er 10 % at spare.
Hvilken én man vælger at gøre brug af, er op til hvert enkelt medlem.

Det nye læred blev taget i brug, og er super godt. Vores formand Steen havde en del udfordringer med det tekniske, og gav udtryk for at han savnede Martin, som jo for det meste styrer al teknikken.

Vi så på billeder tænkt til RNF som nogle af medlemmerne havde taget med, for at få feedback fra deres fotovenner i klubben.

Der blev givet gode og brugbare råd omkring ny beskæring, og udvælgelse af fotos til serier, men igen drillede teknikken, så vi nåede desværre ikke igennem dem alle.

Lars og Monica samlede det nye stafeli som var ankommet som et andet Ikea saml selv sæt. Kvaliteten er dog langt fra som Ikea, og vi glæder os til at se det i brug, når vi Torsdag d. 20. skal se på resultatet af konkurrencen biler.

Desværre blev der ikke taget nogle billeder dengang.