Vi var 12 fotoklub-medlemmer på tur til Refshaleøen og omegn.
Det blev til en dag med masser af solskin, rigtig mange indtryk og sjove oplevelser på vejen.

Fra bus 2A’s endestation fulgte vi kajen, hvor der ligger mange flotte husbåde samt kollegiet “Urban Riggers”.
Med udsigt til den modsatte side af havnen, dvs. Toldboden og Langelinje fik vi set vandflyveren i aktion. Ved “Halvanden” fik vi både set og hørt folk, som bungy jumpede.
Herefter gik turen til Teaterøen, hvor vi fik set endnu flere husbåde samt gamle, overgroede og forladte huse fra 1800-tallet.

Der er så mange spændende motiver i området, så da sulten meldte sig, var vi nødt til at springe den sidste del af den planlagte tur på Refshaleøen over.
Frokosten indtog vi på Reffen.

De fleste af os fortsatte langs vandet ned til Inderhavnsbroen for at fotografere moderne arkitektur.
10 kilometers slid på skosålerne blev det til, men sikke en dejlig dag.
(Hanne)