I aften havde vi bedømmelse af årets første konkurrence.
Dommeren var Lars Kandrup fra Lyngby Fotoklub.

Der var indleveret rigtig mange billeder til konkurrencen, 37 til emnet “Bil/biler” og 39 til frit emne.
Det er dejligt, at så mange har lyst til at deltage i vores konkurrencer.

Det faste emne var biler, og det var tydeligt, at det har været en stor udfordring for medlemmerne at finde gode vinkler på dette emne.
Men det var selvfølgelig lykkedes mange at lave nogle rigtig gode billeder.
Under bedømmelsen var der mange kommentarer til billederne – rigtig dejligt at høre engagementet fra medlemmerne.
Specielt var der meget delte meninger om et par billeder, som viste lang eksponering af billygter, så det bliver til lange striber.
Er det billeder af biler??
Dommeren havde akcepteret disse billeder, og så er det det, som gælder til denne bedømmelse.

Lars lavede en meget fin gennemgang af billederne med gode argumenter for sine bedømmelser. Tak for det.

Vi fik indviet igen vores nye lærred, som viser billederne i en meget bedre kvalitet end vi har været vant til. Dejligt.

I fast emne “Bil/biler” blev vinderne

1. Niels Majgaard
2. Ib Haurum
3. Klaus Helmer

I frit emne blev vinderne

1. Birgit Bentzen
2. Ib Haurum
3. Jes Brodersen

Et stort tillykke til dem.

Tak for en god bedømmelse og en fin aften.

Her kan du se alle billeder fra bedømmelsen: