Vil du nørde endnu mere?

Find ligesindede og dan en gruppe!

Hvis du som medlem vil dykke dybere ind i et spændende emne, fx

• landskabs-fotografi
  • action-fotografi
  • fugle-fotografi
  • eller bare lære sit kamera bedre at kende,

så er det altid muligt at danne en gruppe.

Når du som medlem har fundet et par andre kollegaer, så kan bestyrelsen hjælpe med at finde tid og rum for jeres møder, oprette et galleri, en blog osv.

På det nuværende tidspunkt har vi 2 grupper: SONY og NIKON.
Formålet er, at fordybe sig i alle de muligheder, som vores kameraer har, og at udveksle erfaringer med optageteknikker, objektiver mm.

Vi værdsætter det meget, at vores medlemmer arbejder godt sammen og har det sjovt med fotograferingen.

Vil du nørde endnu mere?
Find ligesindede og dan en gruppe!

Hvis du som medlem vil dykke dybere ind i et spændende emne, fx

• landskabs-fotografi
  • action-fotografi
  • fugle-fotografi
  • eller bare lære sit kamera bedre at kende,

så er det altid muligt at danne en gruppe.

På det nuværende tidspunkt har vi 2 grupper: SONY og NIKON.

Kære besøger!

Hjemmesiden er desværre ikke tilgængeligt i denne oplysning i øjeblikket.

Vær så venlig og drej din tablet til landskab, eller skift til din bærbar, computer eller smartphone!

Mange tak!