Vores efterårssæson er jo allerede begyndt, og så var det tid igen til vores Minimaraton.
Vi var denne gang i Helsingborg, hvor vi mødte Jørgen fra vores venskabsklub “Helsingborg Fotoklubb”.

Emnerne var:
1. Mønster/Mønstre
2. Gavl/Gavle(Husgavl)
3. Farver
4. Kantet
5. Vand
6. Spejling
7. Tæt på
8. Diagonal/Diagonaler

Udfordringen var, at man kun måtte tage ét billede per emne, dvs. at man starter med at tage et billede af sit start-nummer, og derefter skal de 8 billeder være med filnummer direkte efter hinanden.
Det lyder hårdt og svært, men det er det faktisk ikke.
Selvfølgelig overvejer man flere gange om motivet dur, før man trykker på udløseren og går videre til det næste emne, men man får en vis rutine i det.

Vi var 9 som startede i Helsingborg ca. kl. 10.00, og mødtes igen til aflevering kl 14.00.
Faktist var det ret let at gennemføre opgaverne i den givne tid.

En medlem var heldig – vi mødte ham kl 13.00 og mens vi snakkede fandt vi ud af, at han havde misforstået reglerne dvs., at han måtte begynde forfra.
Men han nåede det fint, han havde jo allerede motiverne i sine tanker.

Selvom vi ikke var så mange som vi plejer at være, var det en sjov oplevelse og dejligt, at have været ovre hos Svenskerne.

Vi er spændt på bedømmelsen!!!