Så har vi alle overstået året 2020.
Man kan skrive meget om dette år – om mange forskellige emner.
Vi som fotoklub fokuserer selvfølgelig på det fotografiske.

Og det blev et helt anderledes år, end vi havde forestillet os.
Halvdelen af året måtte vi ikke mødes indendørs, og udendørs kun i et mindre antal.
Det var det hårdeste for os – ikke at være sammen, nørde sammen, sammenligne og vise billeder sammen, fortælle hinanden om ens oplevelser osv.
Sikkert, de virtuelle møder via Zoom har hjulpet og var også sjove på en særlig måde.
Og det var bedre end ingenting.

Men – vi fik også noget godt ud af situationen:

• vi lavede en ”Minimaraton Ekstra”
  • vi lavede ”Mini-konkurrencer”
  • vi mødtes i løbet af sommeren flere gange og gik på jagt efter fede makro- og langtidseksponerings-billeder
  • alt i alt var de fleste meget mere ude

Og sjovt nok, de fleste tog betydelig flere billeder end de plejede at gøre.
Så det var jo den positive side af dette år.

Takket være vores gode elektroniske sociale netværk (intern blog, blog, facebook, WhatsApp og e-mail), var der altid kontakt imellem os.
Desuden mødtes bestyrelsen hver måned via Zoom for at kunne reagere på medlemmernes ønsker og tilpasse programmet, så det gav mening.

Programmet for foråret 2021 ligger færdigt i skuffen, men pga den aktuelle situation ændrede bestyrelsen det – så der bliver afholdt nogle Zoom-møder, og flere fototure.

Vi alle håber, at den (nye, men gode) normalitet snart siger ”Velkommen” til alle.
Pas på jer selv og hold ud!!!!